3 Mart 2012 Cumartesi

Bir bebek barbie hikayesi

barbie love


Pembe bir renk, sarı saç, mavi göz, fidan gibi taze ve ince, bir baktımı insanın içine işleyen delici bir bakış, bana baksın diye yüzbinlerce defa bana baksın dersiniz. Bu kim diye merakmı ettiniz çocuklar, az biraz daha meraklandırayım o zaman. Size onun dünyaya geliş öyküsünü kısaca anlatacağım. Bir çoğumuz kendi oyuncaklarımızı yaptık yada tasarladık. Kız çocukları en çok bebek bakma oyunlarını arkadaşlarıyla yada evde anneleriyle oynamıştır. Benim ilk bebeğim lastikten mavi bir kızdı. Kolu bacakları her yeri
mavi olan, kolu bacakları ayrılmayan kıyafet giydirmek imkansız bir naylon bebekti. Biz büyüdükçe oyuncak sektörüde büyüdü, kolu bacağı söküp takılan bebekler geldi. Bir zaman geçti saçları normal kadın saçı gibi çok sahiciydi. Ben büyüdüm benimle birlikte bebeklerde büyüdü gelişti. İlk kız yeğenim olduğunda ona bir bebek aldım, hala o bebek dolabında duruyor. İlk oyuncaklar ve bebekler asla atılmaz ve saklanır.
Birgün hayatımıza tvler iyice girdikten sonra, çizgi filmlerde girdi. Bir baktık tvlerde saçları uzun,pembe elbiseleriyle bir kuğu gibi süzülen barbi bebeklerini gördük. O kadar sahici ve gerçekti ki insan barbiden gözlerini alamıyordu, her çocuk
ondan bir tane sahip olmak istiyordu. Bizim eski bebeklerin yüzüne bakan yoktu , çünkü hayatımıza barbie bebekleri girdi. Oyuncak mağzalarını süsleyen pembe saçlarıyla tülden kıyafetleriyle hayatımıza girdi. Ama gerçek barbinin hikayesi de bir annenin küçük kızının evdeki küçük kağıt bebekleriyle oyun oynaması onlara ad vermesi, onlarla konuşmasından etkilenip kızı için bu bebekleri tasarlamasına sebeb olmuştur dersek yanlış olmaz. Anne kızının hayalini barbi bebekleri tasarlayarak,onları
şekilden şekile sokarak durmadan yenilenen bir barbie serisi yaratmış oldu. Dünyada en çok oynanan sahteleri yapılan bir barbie bebek var. Küçük kız çocuğunun hayali bütün kız çocuklarının hayali olmuş oldu. İlkler hiç bir zaman unutulmaz barbie bebekleride
asla unutulmaz oldu. Oyun oynamayı seviyorsanız benim hiç barbie bebğim olmadı diyorsanız özellikle annelere sesleniyom hadi kızlarınızla barbie oyunları oynamızı içinizdeki çocuğu mutlu etmenizi tavsiye ediyorum. Mutlu oyunlar diliyorum,içimizde
ki çocuklar hiç ölmesin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder